Corona protocol

YES, WE ARE BACK!

Yes, wij zijn heel blij dat wij vanaf 1 oktober 2020 30 gasten per feest bij ons mogen verwelkomen. Hiervoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast zodat u onbezorgd van een mooie én veilige avond kunt genieten. Op deze pagina leest u er alles over.

 

 

Zeer belangrijk!

Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het Event Center te komen.

 

 

Aantal gasten: 30!

Bij het Event Center beschikken wij over ruim 1150 vierkante meter aan netto-vloeroppervlakte, 3 in- en uitgangen en 3 wc-groepen. Dit betekent dat wij in achtneming met de huidige overheidsrichtlijnen per event 30 gasten mogen verwelkomen.

 

 

 

Welkom terug bij Event Center Dordrecht

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons Event Center de onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

  •  Was regelmatig uw handen
  •  Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  •  Schud geen handen
  •  Gebruik papieren zakdoekjes

 

De maatregelen die wij in het Event Center nemen om u een mooie én veilige avond te bezorgen:

  •  Uitgangspunt voor onze aanpassingen zijn de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  •  Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  •  Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.

 

 

Maatregelen bij aankomst

  •  Wij werken uitsluitend met een gastenlijst die door de organisator van het feest tijdig aan ons is overhandigd. Indien de naam van een gast niet op die lijst staat, dan zal hem/haar de toegang tot de zaal worden geweigerd.
  •  Bij ontvangst vindt er een controlegesprek plaats om in te schatten of er gezondheidsrisico’s zijn: is/zijn de gast/gasten verkouden en/of hebben ze griepklachten? Zo ja, dan wordt de toegang geweigerd.
  •  Na het controlegesprek wordt de temperatuur van iedere bezoeker middels een voorhoofdtemperatuurmeter opgenomen. Is de gemeten temperatuur hoger dan 38 graden Celsius, dan wordt de toegang geweigerd.
  •  Indien een groep uit vier of of meer personen bestaat, dan wordt tijdens het controlegesprek ook gevraagd worden of de gasten een gezamenlijke huishouding vormen. Als dit niet het geval is dient men minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar te waarborgen, ook aan tafel.
  •  Bij een gezamenlijke huishouding dient de gastenlijst te vermelden: het tafelnummer, de naam van de (hoofd)bewoner, uit hoeveel personen de groep bestaat en een contactnummer. Bij een niet-gezamenlijke huishouding dient op de gastenlijst te worden vermeld het tafelnummer en alle namen & contactnummers van de mensen waaruit de groep bestaat.
  •  Zijn er geen gezondheidsrisico’s, dan worden onze gasten op gepaste afstand naar hun tafel begeleid.
  •  Er zijn zowel binnen als buiten markeringen aangebracht om te voorkomen dat (groepen van) gasten die even moeten wachten binnen een afstand van 1,5 meter van elkaar komen.

 

 

Maatregelen in onze zalen

  •  Alle gasten dienen bij binnenkomst de handen te wassen met desinfecterende handgel.
  •  De groep wordt door een medewerker naar hun tafel begeleid.
  •  Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  •  Er is minimaal 1,5 meter afstand tussen de stoelen van de personen die aan verschillende tafels zitten.
  •  Een vaste zitplaats is verplicht voor alle gasten.
  •  Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  •  Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf het eten en drank kunt pakken.
  •  Indien een gast de zaal (kortstondig) wil verlaten voor een rookpauze, dan wordt op de hand van de gast een stempel aangebracht zodat bij terugkomst de gast de check bij de ingang mag overslaan.
  •  Bij vertrek wordt een andere deur gebruikt dan die bij binnenkomst.

 

 

Gepaste afstand

Op verschillende plaatsen in het Event Center maar ook op ons buitenterrein en parkeerplaats treft u maatregelen en markering aan waarmee we de 1,5 m afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u vriendelijk deze maatregelen en markeringen op te volgen.

 

 

Dansen

Met inachtneming van de 1.5m-afstandsregel mag er gedanst tijdens de feestavond. Het aantal personen op de dansvloer zal ook beperkter zijn dan normaal; wij zullen dat tijdens de feestavond goed met de organisatie en de aanwezige gasten communiceren.

 

 

Hygiëne toiletten 

  •  Wij desinfecteren regelmatig contactoppervlakten en aanraakpunten zoals knopjes, doorspoelknoppen, deurklinken en kranen met antibacteriële vloeistoffen.
  •  Onze toiletten worden met extra zorg en desinfecterende middelen regelmatig gereinigd.
  •  Bij het betreden en verlaten van de wc’s dient iedereen de handen te wassen met desinfecterende handgel.

 

 

Hygiëne in de keuken

  •  Werkplekken staan 1,5 meter uit elkaar.
  •  Geen permanente kruislijnen in de keuken zodat onze medewerkers niet binnen 1,5 meter van elkaar komen.
  •  Medewerkers wassen tenminste iedere 30 minuten hun handen conform voorschriften van het RIVM.
  •  Werkoppervlakten worden ieder uur gereinigd.

 

 

Corona safety-manager

De veiligheid van onze medewerkers en gasten staat altijd centraal. En daarom is er tijdens ieder feest een Corona safety-manager aanwezig die ervoor zorgt dat de avond veilig en conform de overheidsrichtlijnen verloopt. Daarmee garanderen wij u een 100% Coronaproof-evenement.

 

 

Tot slot

Wij zijn uiteraard erg verheugd dat wij weer aan de slag mogen gaan. Heeft u nog vragen of op- en aanmerkingen over ons Corono-protocol, dan kunt u appen/bellen naar 0638157306 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

You would be amazed how far we go for you!

 


 

Adres

 

Bezoekadres:
Weeskinderendijk 9 - 13
3314 CM Dordrecht

Correspondentieadres:

Laan der Verenigde Naties 52
3314 DA Dordrecht

 

 

 

 

Bezoekadres:
Weeskinderendijk 9 - 13
3314 CM Dordrecht

Correspondentieadres:

Laan der Verenigde Naties 52
3314 DA Dordrecht

 

Social Media

 


 

Multifunctionele evenementencomplex


Weddingplanner


GRATIS parkeergelegenheid


GRATIS WiFi


Uitstekend bereikbaar met auto of OV


Multicultureel

 

Check onze laatste Instagram posts...

Gemaakt met door Schot Marketing & Communicatie